Welkom bij de klantenservice van Rovincewebshop.nl. 

U vindt hier een korte uitleg over het bestelproces, retourproces, hoe betalingen verricht kunnen worden, etc. Kortom praktische informatie omtrent uw bestelling.

Bestellen
Het bestellen van producten bij Rovince gaat in 5 stappen, te weten:
1. U zoekt een artikel uit en voegt deze toe aan het winkelmandje
2. Vervolgens krijg u de keuze om verder te winkelen of om naar het winkelmandje te gaan. Als u verder winkelt kunt u net zo lang producten in uw winkelmandje 'gooien' totdat u klaar bent met bestellen
3. Als u klaar bent met winkelen gaat u naar uw winkelmandje
4. Hier vult u uw adresgegevens in en selecteert u een betalingsmethode
5. Rond uw order af en u betaalt via een online betaalmethode, of bankoverschrijving. 

Verzending
Verzending geschiedt met DPD of GLS pakketservice. Zij bezorgen van maandag t/m vrijdag. Wanneer u donderdagavond of vrijdag tot 15:00 bestelt, wordt uw bestelling dus maandag geleverd. Een levering op zaterdag is mogelijk, echter wel met toeslag. Neem contact met ons op als u hier gebruik van wilt maken.

Als u een bestelling op een werkdag voor 15.00 bij ons plaatst en betaalt, wordt uw bestelling (mits voorradig) dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag bezorgd. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend worden (mits voorradig) op dinsdag geleverd.

Bestelt u op een werkdag na 15:00 en wilt u dat uw bestelling vandaag nog verstuurd wordt? Uiteraard is dit mogelijk, neem dan contact met ons op.

Bent u niet thuis op het moment van aflevering dan zal GLS of DPD proberen het pakketje bij uw buren af te geven en ontvangt u hiervan een bericht. Kan het pakje ook niet bij de buren af worden gegeven, dan wordt er een bericht bij u achtergelaten en wordt het later opnieuw geprobeerd (maximaal 3 keer).
Tevens ontvangt u na uw bestelling een zogenaamde track and trace code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen en dus zien wanneer het bij u bezorgd wordt. 

Wilt u NIET dat uw pakket aangeboden wordt bij de buren, vermeldt dit dan expliciet bij uw bestelling!

Verzendkosten
Afhankelijk van de bestemming van de bestelde goederen zijn er verschillende verzendtarieven.
1. Gratis voor alle orders (binnen Nederland en België)
2. Gratis passen en afhalen in Enschede
3. Voor bestellingen naar het buitenland kunt u contact met ons opnemen

Betalen
Bij Rovincewebshop.nl kunt u op verschillende manieren betalen, namelijk: 

1. Via iDeal 
2. Vooraf overmaken 
3. Paypal
4. Creditcard (Mastercard of Visa)
5. Klarna (betaling na ontvangst van de bestelling) 

Herroepingsrecht / Retourneren
Wilt u een aankoop annuleren of teniet doen? Dat kan. Het recht om van een aankoop af te zien is 14 kalenderdagen. U leest hier meer over op onze pagina retouren.

Klachtenafhandeling
Wanneer u een klacht heeft kunt u deze mailen naar service@rovince.nl of u kunt het contactformulier invullen. Vermeld hierbij uw ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht. 

De termijn om te klagen is vastgesteld op 2 maanden. Deze termijn gaat in op het moment dat u heeft ontdekt dat een defect of verkeerd product is geleverd.

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk beantwoorden, meestal op de dag zelf maar uiterlijk binnen 14 dagen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, krijgt u binnen 14 dagen een ontvangstbevestiging en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.

U kunt een klacht eveneens indienen via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Onze contactgegevens
Mocht u er toch niet uitkomen met bestellen of heeft u productinhoudelijke vragen? Dit zijn onze contactgegevens:
Telefoonnummer |    +31(0) 53 - 5744098
Mail |  service@rovince.nl 

Indien u graag direct antwoord wilt op al uw vragen over onze verschillende producten, gebruik dan onze chatfunctie! Deze verschijnt rechtsonder in uw beeldscherm.